Klösträd

Har äntligen hittat ett klösträd för rimliga pengar som jag kan montera i lägenheten efter sommaren. Hittade klösträdet på tradera, en ypperligt bra sida för att fynda. Jag har inte vunnit budgivningen än, men det kvarstår enbart 8 timmar. Det är natt och jag är enda budgivaren. Det måste ju båd gott. Då får jag alltså en klätterställning som är 2,35m hög med mysiga korgar och grottor för 499 + frakt. Det blir totalt ca 750kr. Enligt mig är det ett riktigt bra pris. Vinner jag är det bara att betala och vänta på leveransen. Inte förrän då kan jag veta om det var ett bra köp eller ej. Enligt beskrivningen är den helt ny. Brun och vit, riktigt snygg ändå måste jag säga. Passar ju mina katter perfekt. En som är brun och en som är vit. Eller Oncan är egentligen en Svartsköldpaddtabby, men hela utfallet resulterar mest i bruna hår. Och Vera är kort och gott vit! Så nu håller jag tummarna och längtar tills jag får mina älsklingars nya mysmöbel hemskickad! 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Blir klart snyggt!

2011-04-29 @ 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0