Profilbilder på Birmabäbisarna!

Under kvällen så har jag sett till att få lite profilbilder på bebbarna. Både framifrån och i profil från sidan. Är så roligt att se deras utveckling dag för dag. Nya siffror är uppskrivna för kl:19:00 - vägningen! Ser fint ut tycker jag. Alla växer fint, några snabbare än de andra. Tycker ändå de håller ett relativt jämnt tempo. Vera är dock något mage, fast det är i och försig inte så konstigt då hon ska ge mjök till fem målmedvetna mjölksugande bäbisvampyrer! Hon får baby foder både i blötmat och torrfoder. Ett egg fick hon idag också, nu får hon vänta ett tag till nästa gång. Lite rå köttfärs fick hon i sig också, det var mycket uppskattat! Hoppas både hon och magen kommer i balans snart. Hon ser dock ganska pigg ut när hon väl är ute och spatserar! Det gäller bara att inte glömma lilla mamma bakom alla bebisarna! Stora fina Oncan, min maine coon tjej, har äntligen slappnat av lite. Ungarna är inte fullt så läskiga och hon vågar till och med luta huvudet över kanten och kika! Hon är så modig min Onca!

27 April kl:19:00
  1. Alva Vitsippa Vikt: 116g
  2. Alvin Blåsippa Vikt: 139g
  3. Allan Snödroppe Vikt: 137g
  4. Amalia Tussilago Vikt: 120g
  5. Annabelle Gullviva Vikt: 151g


NU Kommer några fina bilder på kattungarna! Se och njut, man kan redan börja urskilja lite av deras former på huvud. Så roligt att börja kunna se lite skillnad på dem! Notera öron och nos på framför allt tre av ungarna. Det blir nog några blåbär i kullen tror jag! Brås de på pappa Bernard mån tro? :)















Kramar från oss på tången!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Såna sötisar alltså!!!

2011-04-28 @ 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0