Sugen på en Helig Birma - En fantastisk katt!

Med tiden kommer det nog flera besökare här på sidan som skulle vara intresserade av en liten ny familjemedlem. Det går inte att i nu läget att tinga någon av kattungarna då varken färg eller utseende är möjligt att urskilja. För övrigt har jag flertalet önskemål på mina köpare. Det är viktigt att katterna hamnar i rätt händer så de får ett långsiktigt hem med goda förutsättningar och trevliga miljöer. Intresseanmälan tar jag gärna emot. Jag kommer då spara alla kontakter för att i slutskeded utreda vem som är mest lämpad som ägare på var kattunge. Som jag skrev i ett tidigare inlägg ingår är det ett stort ansvar att vara kattägare, speciellt åt en innekatt. Därför är det viktigt att informera i första hand privatfamiljer som köper katt till sällskap om olika utgifter och krav som jag anser viktiga!
Mer om det här förklarar jag via mail om intresse finns och jag anser personen/ familjen i fråga lämpad som en ny ägare på mina små kattungar.
Som en väg till första kontakt kommer jag nu uppge min emailadress. Fortfarande är det tidigt att avgöra något. Men seriösa och intresserade personer får gärna lämna ett mail.
mail : [email protected]
Hälsningar: Beatriz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0