Blandat

Bernard på bilden. Fina killen som förhoppningsvis blir pappa till Veras lilla kull i månadsskiftet april-maj!

Är fortfarande så förväntansfull. Vet inte om hon egentligen är dräktig eller ej fram tills om tre veckor! Det är i varje fall en dag mindre att vänta nu. Så jag ligger på nedräkning.

Verkar dock som Vera inte är helt lugn eftersom att hon fortfarande springer runt och skriker som en galning och raggar på igenom fönstret och inne i badrummet...över allt. Men det är sådan man märker helt enkelt..

En fantastiskt snygg bild på mig och Derrick. Haha, det kändes som en evighet sedan jag satt på en häst som kunde något. Eller så illa är det inte med Lalan, men säg en häst som kan mer än bromsa, framåt, höger och vänster.... och inget mer. Haha. Mysiga Derran. Klädstilen är ju optimal som vanligt!

Amalia och Blunette!


Donna...haha. Måste lägga upp filmen vi gjorde på henne. Hon är helt galen när det kommer till frågan; Vill du ha mat??? hahah. Ska se om jag kan ladda upp klippet!!!

(:         :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hallå hur aktiv kan man va?

2011-03-04 @ 09:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0