9 Veckor!!

Glad midsommar på er alla!!!!
Nu är det 9 veckor sedan de små föddes, helt otroligt vad tiden kan gå fort. Har sett till att bli medlem i tre olika breeders club's det senaste. Kunde inte riktigt bestämma mig och valde därför alla tre. Kattungepaket kommer nog att komma från Bozita. Är tveksam om Royal Canin's kattungepaket hinner komma i tid och ansåg därför att Bozita var ett alternativ, bättre än inget. Men fortfarande inga garatier. För övrigt så är det så enkelt med post idag om förseningar skulle uppkomma.
Kände även att det var spännande att pröva något som inte alls är så kännt. Det är också helt svenskt och svenskproducerat om jag nu ska tänka i djur och natur-termer!

Hoppas att det blir bra allt det där. Svårt att hänga med när det är första kulle och alla papper ska komma i ordning. Men man lär sig fort och har man bara allt organiserat är det inte så svårt att hålla reda på allt trots allt!!
Jag vet, inga bilder idag. Min födesedag och jobbade fram till fyra för att sedan komma hem till mat och tårta. Så får hoppas på mer tid i veckan! Börjar jobba klockan 07:30 nu i veckan så ska föröka ringa till Jörlanda och boka in tid för nästa vaccinationstillfälle! :)
Inga bilder idag alltså. Men det kommer, lite nya bilder på mamma Vera finns på hemsidan!
www.beatrizbirmor.n.nu
Hoppas alla haft en toppen midsommarhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0