Birma+hjärta+kräfta

Ingen som missat att kräftsäsongen börjat ta vid? Vera har full koll i varje fall!!!
Mor och dotter puss på plankan i lekgården! Premiär ute i bushuset! Massor med klätterställen!
Små buskar att gömma sig i, plankor att balansera på, björkstammar att klättra i, en hundkoja att
mysa i och ett litet hemma-designat klösträd och andra små mysplatser att spana läget på.
Optimala platsen för barnen, men man blev trött fort för OJ vad spännande!
Bell's är modig och riktigt gliiiiider ned för plankan. Riktigt kul att klättra på.
De lekte nästan följa John uppför den alla fem! Mamma Vera satt längst upp
och höll koll på sina små troll :) Hon var helnöjd att få komma ut en stund
tillsammans med de små. Då behövde hon inte skynda sig in igen i alla fall.
Sedan tycker hon inte om att vara ute, men lilla busgården går faktiskt ganska bra, där
är hon ju i alla fall trygg :)
Dagen innan så tänkte jag att lilla Amalia skulle få vara med på bryggan och grilla lite.
Hon fick sele och koppel så hon kunde lära sig att gå med det på. Men inte! Alla andra barnen
har varit med på bryggan och varit kalasduktiga med selar och koppel. Men inte Amalia, hon skulle
bara sitta i knät. Helst innanför tröjan...och ja. Som bilden antyder så somnade lilla tösen där. Jag åt
och rörde på mig i stolen, men hon sov så gott. Härligt med stabila katter! Ingen stess här inte!!

Nu ska det sovas, imorgon blir det en tidig morgon! Ska hämta in alla de små så
de sover i mitt rum. De gillar ju att sova i sängen, och jag klagar ju inte! :) Urmysigt!

Hoppas ni alla haft en underbar start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0