Åker hem till Spanien - Málaga. Mi casa para siempre!

Snart åker jag hem! Hem till mitt hus, mina föräldrar och allt annat! Så underbart.
Inte minst värmen. Jag som frusit som en tok hela vintern. Jag
borde vara värd lite värme tycker jag.
Var ute och solade mig lite med katterna. Inte för att det var en värmande
sol jag bemöttes av, men solen tar allt lite ändå. Kanke inte
på resten av kroppen eftersom jag var iklädd läggings och en tjock vinterjacka.
Sola kommer de bli mer av när jag är hemma!
För redan imorgon eftermiddag när Anders kommer hem från jobbet är tanken
att vi ska dra oss mot Ljunskile med katter och hela kalaset. Sedan på förmiddagen på
torsdag så blir det Rygge Airport! Längtar!
Dags att slänga på ridbyxor och stövlar för att hämta släp. Sedan är det hoppträning ikväll klockan 19:00.
Får se om han lyckats göra några framsteg nu när han har gått lite mer. Hoppas på det.
Bara att han lärt sig gå i kort galopp måste vara ett gott tecken. Tror han ska få vara klädd
i sitt nya John Withaker Schabrak. Brun sammet med guldpasspoal. Så snygg han kommer vara!
Måste bara byta bett på tränset så han kan ha det med mässingsspännen ;)
Vera i vecka fem! Fet som en liten boll! Antingen är det på grund av maten eller
så är det nog mer än två ungar som ska ha plats där. Snarare en fyra stycken kanske. :) Hoppas ju på en fin liten
bunt. Många är kul. Bara det inte blir för påfrestande för Vera. Fast hon är ju en av de mest harmoniska och
avslappnade katter jag känner. Så det ska nog bli bra det här. Längtar till slutet av april. Då börjar
det dra ihop sig!

Kaffepaus..
.
Med rabarberpaj och vaniljglass!

Nagelnyheter!


Depends nagellack. Rosa kombinerat med lilaskimmerlack. Bild 2 är lackblå färg med ljust glitter ovanpå. Ger en glittrande look nu när vårsolen kikar fram ;)


Ha en bra dag alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gud så vackra bilder på Oncan! Så fin!

2011-03-29 @ 16:44:44
Postat av: Mamis

Inget hänt senaste veckan????

2011-04-06 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0