Buskatter :)

Oncan vill se på tv, men det ville inte jag!
Hon gav sig inte i första taget...
Tillslut tröttnade hon och somnade...
Vera gillar Isabells Lexington-sängkläder ;) Liten snobbkatt!
Oncan däremot nöjde sig väl med en byrålåda...
Papperskassar ger en känsla av uteliv...eller något. Prasslar gör de ju i alla fall
Busar med sin älskade klätterställning! 
Man kan undra vem som har ätit... kaaan det vara Vera?? Ser likadant ut varje morgon...
Sedan så hjälper det inte att lägga nallen Kjell-Egon under täcket. Vera hittar honom ändå!!!
Myskicka är hon. Vänster övre hörn på sängen är favoritplatsen. 
Oncan föredrar att bädda... på sitt egna vis kan tilläggas...
Vera och Kjell-Egon = sant 
Fina tjejer är de båda två! och bara mina! <3
Bilderna är tagna med min iPhone, därav något dålig kvalitet...

Kommentarer
Postat av: Mamis

Nä lite mina ossåååå! och Anders kanske vill va med på ett hörn haha!

2011-03-25 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0