Däckbyte och biltvättardag .....

Härlig dag med fint väder. Passade alldeles utmärkt för att tvätta och byta däck på bilarna. För övrigt passade jag på att tvätta alla vintertäckena med högtryckstvätten och diskmedel. Fantastiskt resultat. Från och med nu är jag beroennde av en högtryckstvätt. Den är ju grym på att tvätta bort svåra fläckar!!!!
Imorgon blir det städa en massa, sedan fika med Sandra och förhoppningsvis ska jag hinna med en sväng till Lalan också. Sedan så ska han ut på måndag igen så att han är genomriden inför tisdagens träning! Ska bli spännande att se om han utvecklats något de senaste två veckorna som jag har möjlighet att rida honom något mer... :)
För övrigt är det nog inte alla som har en rödlök planterad i en kruka i köksfönstret ;)
Man måste ju vara lite udda och förstärka sina udda drag ytterligare!



Vad tycks om den här inredningen av barbordet. Radion är inte min förtjänst dock. Men Vasen med vatten, stenar och stearinljus är design à la bea...Krukväxten är en planterad basilikakryddväxt från Coop. Den sista tallriken är ljust det, en tallrik. Med lite vaniljdoftande värmeljus och stämningen är på topp. En välplacerad Lindt Choklad med karamell i är inte heller fel. Genomtänkt men ändå naturligt ;) 

Det måste ju matcha helt klart- jag vet att jag lever för detaljerna.. Kan inte rå för det ;)

Dags att sova, imorgon är det mycket att göra !!!

Bona nit

Kommentarer
Postat av: Mamis

Haha gulle Dig - snygga arrangemang! Puss och sov gott!

2011-03-26 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0