Förväntan



Vackra häst!



Dagarna går och det ska inte vara långt kvar tills det ska gå att se om Vera är dräktig eller inte. Jag hoppas verkligen det!!!

Det är inte heller omöjligt att det kan vara så. För det är inte några fysiska tecken direkt än eftersom det inte gått tre veckor, men hon har fått en helt annan aptit. Det gäller inte kattmaten först och främst utan fröken är allt mer delaktig vid matbordet, vilket Vera inte annars brukar vara. Så får väl hoppas att det ska betyda något. Annars får jag hålla tummarna för att hon åtminstone sätter igång ett nytt löp.

Förövrigt går allt bra. Oncan lägger på sig och ser finare ut med varje dag. Lalan utvecklas fantastiskt. Hoppas det går lika fort framåt hela tiden. Träningen i tisdags gick superfint. Han var verkligen helt underbar - för sin ålder.... hahah. Bushäst. Det är full fart och galenskap i honom vill jag säga. Men för första gången kändes det som om jag personligen kunde kontrollera avståndet till hindret. Det har aldrig tidigare varit möjligt. Så hoppade faktiskt en liten bana på kanske 10 hinder på 1m och något hinder på 1,20...Tyckte faktiskt att trallan var superduktig. Han är trots allt bara fem år!

 

<3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åhhh så fina bilder. Bäste Trallan! Oh mamas Onc!!!

2011-03-05 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0