Hästar och NAGELLACK!

Det var ett litet tag sedan jag skrev nu. Ska försöka uppdatera lite då och då i varje fall. Vera är nog dräktig. Blir mer och mer säker med var dag som går. Tuttarna är alldeles rosa och mycket större än vanligt och aptiten ska vi inte ens nämna. Hon åt exempelvis fiskgryta igår. Och då tycks det väl någorlunda normalt att äta fisk, men Vera åt även broccoli och morötter. Tror inte att det egentligen hör till katters normala kostcirkel.
Ridit har jag ju också gjort såklart. Har inte blivit så mycket trots det fina vädret både eftersom jag själv varit lite hängig och Lalan tappade en sko över helgen. Sådant händer men ska försöka ta tag i ridningen på riktigt nu.
Har även hunnit med en sväng till Amalia med Mc Flurry och fotografering i Våldtäcksskogen som vi kallar den. En mystisk dunge som ligger mellan Stenungsund och Ödsmål.....
Hoppa i Vattenpöl. Nu när isen äntligen verkar ha smält för gott innan sommaren!



Amalia stoltserar med sina talanger!



Nagellack får inte glömmas. Här kommer bilder på Amalia och mitt senaste inköp!



13 st blev det totalt. 10 till Amalia och ynka 3 till mig!



Mina tre nya. Depends nagellack har verkligen börjat få kvalitet! Verkligen att rekomendera!



Nya Cracked Effect från Depend fungerar perfekt. Svårt att avgöra vilken som faktiskt är bäst i förhållande till Isadoras Grafitti nagellack. Dock är priset en stor fördel vad gäller Depend!



Den klarrosa färgen är klart en av favoriterna. Somrig också! Nu när solen börjat kika fram!



Sedan är det aldrig fel att klistra fast lite krusiduller och annat sött på naglarna! Fina naglar ser alltid sofistikerat och välvårdat ut!

Saludos a todos!

Kommentarer
Postat av: Mamis

Älskar Dig!!!

2011-03-17 @ 15:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0