Lördag och sol


Bono Lalan



Lördag och solsken i Svea rike. Alltså måst man iväg och rida. Det säger ju sig självt trots allt. Lalan var kanonduktig. Visserligen kunde han inte hålla rumpan på marken när han råkade snubbla på en bom. Då var bakbenen ute och flög. Annars var han lugn som en filbunke mitt troll. Så det fick bli så att Isabell fick rida en sväng. Olycklig var hon inte och när Anders frågar om han ska av är det ett markerat skak på huvudet vi får se! Kankse blir en liten hästtjej av den där ;) Jag skulle då inte protestera!
 

<3

Sedan väl hemma igen så satte jag slutligen samman mitt tredje och, för ett tag, sista bling-bling träns. Han har ju hela tre stycken nu. Ett guld, ett silver med swarovski och ett till silver med både bling på pannband och pularnosgrimma.
 

Under kvällen så kollade jag och Isabell film och hade lördagsmys med chips och varm choklad medan mannen var ute och träffade folk. Tycker han var värd det. :) Jag och Isabell hade det prima hemma i soffan!
 

Tror det börjar bli dags att sova lite. Är trött som stryk efter att ha haft ytterligare en sömnlös natt. Det tar hårt när man inte får sovit riktigt. Har haft relativt bra sömn det senaste, men plötsligt ska det ju slå slint. Lite avslutande bilder och ett god natt!






God Natt och notera att strykbrädan är Oncans nya favoritplats. Posera kan hon ju också! Min älsklings kicka! <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ojoj vilka otroligt fina bilder. Söta e Ni allihop!!!

2011-03-06 @ 09:11:08
Postat av: Inger

Väldigt fina bilder

2011-03-19 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0