4 veckor idag, matdebut!

Som tiden rusar, redan en månad är de små gullungarna. De flyger och far igenom rummet nu mera. Dock lite fulla ser de ut, men det hör nog till att vara rund under tassarna när man precis lärt sig skutta omrking. Mat har också fallit de unga damerna och herrarna i smaken. Royal Canin's babymat slickades med god aptit av allihopa. Hungrigast var utan tvekan minstingen Alva som åt som om hon inte skulle få mat det närmaste året. Hon har varit först med allt den lilla fröken. En riktig liten cooling! Tycker inte direkt att det är någon som verkar svag eller utanför i kullen. Alla är posetiva och framåt. Äter ordentligt och går jämt upp i vikt. Vera kämpar på med vikten även hon, dock är det några små krabater som suger ur henne all näringen igen! Men Vera ger inte upp så lätt!
Har inte vägt dem idag, ska göra det nu innan jag lägger mig. De sover så sött så kan inte med att väcka dem ur sin skönhetssöm bland rosa små birma-moln! :)
Lite bilder blev det allt under deras lilla busstund tidigare idag. FULLT ÖS MEDVETSLÖS! Den attityden hade framför allt Amalia som hoppade på allt och alla som om hon vore en dinosaurie! Gullunge!
Nu lite bilder! Åter igen så kan jag meddela att jag gärna tar emot intresseanmälan på de små liven. Skriv angående vilken kattunge ni är intresserade av och berätta om er själva. Jag svarar så snart jag kan. Vid intresse maila med fördel till [email protected]

Kattungarna säljes enbart till sällskap och/eller utställning.
Å nu var vikten färdig också! + färg gissningsvis.
  1. Alva Vitsippa Vikt: 385g Färg: Blåsköldpadd
  2. Alvin Blåsippa Vikt: 410g Färg: Creme/Cremetabby
  3. Allan Snödroppe Vikt: 456g Färg: Blåtabbymaskad
  4. Amalia Tussilago Vikt: 422g Färg: Lilasköldpadd
  5. Annabelle Gullviva Vikt: 501g Färg: Blåtabbymaskad
Jag önskar er alla en ny trevlig vecka! Puss och kram från oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0