Birmabäbisarna en vecka!

Så söta mina små kattbarn. De växer och de blir lättare och lättare att se skillnad på alla. Cozmos är fortfarande lika kär och omhändertagande. Oncan lär sig också. Hon tycker fortfarande de är något läskiga. Man kan ju inte så noga veta om de plötsligt skulle säga PAAANG så skulle den där lilla vita saken plötsligt förvandlas till en enorm isbjörn eller något liknande! Det kan ju inte Oncan veta! Först fanns det inga, sedan plötsligt en dag så låg där en bunt med vita krälande ting. Klart att hon blir rädd! Hon har aldrig sett något sådan förut i sitt liv!
Jag lyckades stappla mig iväg till min älskade lille häst idag. Brorsan travjobbade lite. Kan ju inte rida ännu på grund av mina dumma bäckenfrakturer :( Men sådant är livet. Får försöka vända på det hela och tänka lite positivt, jag får mer tid hos de små!
Nu bilder på älsklingarna, men först dagens vikt!
1 Maj, kl: 22:00

  1. Alva Vitsippa Vikt: 156g
  2. Alvin Blåsippa Vikt: 187g
  3. Allan Snödroppe Vikt: 187g
  4. Amalia Tussilago Vikt: 170g
  5. Annabelle Gullviva Vikt: 206g











Stapla Kattungar är bannemig inte det lättaste. Ville få ett fint foto på alla
framifrån på ett fint led. Snabb tyckte jag att jag var...
Uppenbarligen inte tillräckligt. Så det får bli en vanlig
buntbild helt enkelt. Söta är de ju i
alla fall tycker jag!!!

Ha en trevlig ny vecka nu alla!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Mamis

Ursöta bilder på ursöta katter!!!!

2011-05-02 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0