Mest underbara små Birmaungar! <3

De närmar sig snart fem veckor galningarna. Det blir bara mer och mer spring i benen, men de utvecklas också på alla sätt och vis. Alla fem har lärt sig äta mat, både blötmat och torrfoder för bäbisar! De är så snabba och lättlärda! Fantastiskt att se! De har nu alla lärt sig gå på låda, även om det kan ske en liten olycka någon gång... Men de är ju bara små bebisar ju!
De äter ju den vanliga RC Baby Cat Ultra soft och torrfodret RC Kitten Weaning. Jag har dock fått reda på att Royal Canins Weaning foder är samma som deras Baby Cat 34 ... Skillnaden är bara den att WEANING säljs som veterinärfoder...
Dock bör man dra sig till en butik där de säljer veterinärfoder då Royal nu delar ut testpaket för både Kitten Weaning och Growth! 320g av varje helt gratis. Klart värt ett besök, framför allt om man ändå har vägarna förbi :) 
Nu måste jag ju bara väga ungarna så jag får med deras vikt för dagen när jag håller på att skriva! (Vikt Kommer!)
  1. Alva Vikt:
  2. Alvin Vikt:
  3. Allan Vikt:
  4. Amalia Vikt:
  5. Annabelle Vikt:
Och så de självklara bilderna!
Alva - Kan det vara en prinsessa som jag har här hemma?!
Fast alla är prinsar och prinsessor <3 :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sötisar men vikten kom visst inte med???Haha

2011-05-28 @ 08:53:00
Postat av: Annelie

Sötisar men dom e faktiskt 6 veckor nu....

2011-06-01 @ 08:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0