Helig Birma <3

Hm... för en kort rad över mina dagliga kattfunderingar så vill jag hitta en fin hane till min Vera. Tycker hon minst kan få en kull till :) För sist blev det bedårande små bebisar!
Fundering nummer två är, var sjutton får jag tag på ett burskynke???
Vera och Annabelle är duschade och väl genomborstade, så deras päls bör vara på topp till helgen. Om inget katastrofalt händer ;) Men det ska nog gå bra! Vackra flickor ju!
Vackra Vera.... bilden togs i början på oktober, så nu har hon ännu mer underbar päls och lyster!! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid Rosengren

Jag har ett burskynke till enkelbur, men jag antar att det är en dubbelbur du behöver till? Om du vill låna mitt når du mig via epost [email protected]

Mvh Ingrid med Lundåsen´s Daisy (Tessla)

2011-11-30 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0