Måndag

Nu är det veckan som vi väntat på, helgen bjuder på utställning i Frölunda. Vera och Bell's är anmälda och jag hoppas att allt kommer gå bra. Är nervös måste jag medge! Men det kommer nog gå bra, de är ju trots allt fina mina små.
Och på tal om katter så skulle det vara mysigt att baka lussekatter en dag, det är ju trots allt snart jul! Det är inte mycket julkänsla hemma just nu men det ska väl gå att ordna. Startar väl med en genomgående städning under eftermiddagen med lite levande doftljus. Katterna sover gott så det blir nog passande att moppa golvet då. Fast de brukar vakna...moppen är ju rolig att jaga så det brukar ändå sluta med massor av små tassavtryck på golvet.
Så sagt, och snart gjort, ska jag börja städa. Sedan så blir det blöta hårbollar då kissarna ska få möta veckans första dusch inför helgens utställning. :)
S*Lundåsen's Hyacinth
S*Insprinsessans Vera Silversnö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0