Kanske blir ny brunsköldpaddsflicka i kattfamiljen!

Kan man verkligen älska sina katter så mycket som jag gör!? Tveksamt tror jag, och så vackra de är! Jag har faktiskt kikat på ett litet tillskott till lilla familjen. Så det kan nog komma en liten brunsköldpadda! Inget bestämt, men jag funderar starkt på det! Hon såg verkligen ut att kunna bli en riktigt fin sessa hon med. Härligt med lite färgvariation i sitt gäng. Vera letar pojkar i alla vrår hon kan hitta, men vad gör väl det...Snygg som hon är. De är anmälda till utställningen i Frölunda i December. Anmälningsavgiften är inne för båda katterna båda dagarna, ska bli riktigt skoj. Imorgon hamnar blanketterna på brevlådan! Bell's kommer nog älska all uppmärksamheten, hon bara älskar allt och alla. Liten charmör som hon är, flörtar in sig hos de flesta!
Jag får helt enkelt fundera lite, så återkommer jag angående lilla fröken brunsköldpadda :)
För övrigt så planeras det kattungar under 2012! :)
Nu, lite bilder!

Kommentarer
Postat av: Inger

Hej!



Hej! Du är en duktig fotograf. Det är svårt att ta fina bilder på någon som aldrig sitter still, t ex.

Ville du ha med Alvin på utställningen? Hör av dig i så fall. Jag saknar faktiskt hans stamtavla. Du lovade ju komma med den. Blir det kanske snart?



2011-10-13 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0