Annabelle är minst dubbelt så stor!!!

Gud va mina kickor är fina nu. Snart är det dags att skicka in anmälningsblanketterna för årets första och sista utställning här i Frölunda. Ska bli kalas tror jag. Jag kikar just nu på en tredje kisse till min lilla skala på två. Tre katter känns lagom för att bedriva ett litet och lagom avancerat katteri. Då kan man i lugnan ro ha en kull om året, kanske två. Så har ju katterna varandra att busa med ocskå :D Mina förhoppningar är att hitta en brun tjej. tabby eller sköldpadda, alternativt en creme! Fast lila å blått är vackert det med, men då ska det bli en riktig liten sköldpadda igen. Det vill säga inte enbart en lila eller blå kisse. Utan in med ny färg så det blir lite liv i den lilla flickklonen! Aja..jag vet inte.. alla sköldpaddor och tabbys faller mig starkt i smaken så det ska kanske inte vara så svårt trots allt.
Det är många tankar bakom ny kisse nu. Vill ju att det ska bli så bra som möjligt. :D
Ska försöka komma igång med bloggandet om mina katter igen så sidan ska numera vara uppdaterad med jämna mellanrum. Kanske inte varje dag, men en gång i veckan eller när jag känner att jag har något att dela med mig av!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va kul de va att det kommit nåt nytt!!! Kattsidan då???

2011-09-26 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0