Dräktig!

Nu är jag nästan helt säker på att hon faktiskt är dräktig. Det måste hon vara. Inga tendenser till löp och ett helt gäng med rosa tuttar har kikat fram nu. Så jag hoppas verkligen på att det betyder att det kommer små bebisar med storken längre fram. Är så nyfiken på vad det kommer att bli för kön, färg och antal. Har redan kommit på en bunt namn jag ska använda till de små när de kommer. Fast de namnen ska vara hemliga fram tills de är födda! Får dock se om jag själv kan hemlighålla det hela.. Är så nöjd över namnen på mina potentiella småttingar.
Just i det här ögonblicket är lyckan stor här hemma, det är nämligen fullt ös igenom alla delar av rummen. De har totalt flippat. Men gott är ju det att de kan roa sig och få rört på sig ordentligt ibland. Vädret lockar inte direkt för någon promenad. Får vänta ytterligare innan solen kommer fram igen så att mina kissar kan få komma ut på innergården å mysa.
Nu är det dags att ta tag i saker så får jag uppdatera med lite nytt igen. Kanske någon bild på de små hallonrosa tuttarna.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

GILLA!

2012-04-12 @ 09:37:45
Postat av: ANNELIE

herregud - kan man längta efter såna små sååå mycke????

2012-04-12 @ 19:49:26
Postat av: Eva Johasson

Hejsan!

Det blir ju spännande och se vad det kan bli för sötnosar!

Skönt att hon är dräktig och nu är det bara att vänta!

Kram, Eva

2012-04-13 @ 15:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0