Måndag igen

Nu var det måndag igen, och om jag inte räknat fel så är kickan dräktig i dag 37. :) Spännande de här! Själv har jag lyckats skaffa mig ett blått finger och funderar om det kan ha gått sönder eftersom de gör VÄLDIGT ont. Men det är ju inget att göra för de, fingrar läker bäst av sig själva. Hade dock varit spännande att veta vad det var som hände mitt stackars finger...
Liten utbildningshoppning han jag med också under lördagen. Gick helt ok i alla fall, så inte missnöjd.
Väntan är nästan olidlig nu, vill att det ska vara slutet på Maj snart så jag får se de små bebbarna :)
Tungan rätt i mun. Jag och Bono Lalan. F. 2006

Kommentarer
Postat av: ANNELIE

underbar bild! Fantastiskt!

2012-05-01 @ 19:04:36
Postat av: Inger

Visst är ni fina, du och han tillsammans!

2012-05-09 @ 19:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0