Saknar dig




Saknar dig Liten, kommer alltid sakna dig...




Liten 3,5 månader

Kommentarer
Postat av: Ingrid Rosengren

Liten finns alltid i våra hjärtan

Stor kram till dig Beatriz

2012-04-04 @ 12:48:47
URL: http://netizenx.jalbum.net/Photo/
Postat av: Annelie

Liten är en Ängel nu och vi kommer alltid att känna Dina vingar! Saknar Dig nästan lika mycket som Bez gör!

2012-04-04 @ 15:59:24
Postat av: Inger

Hej. Blir helt förtvivlad när jag läser. Varför skulle det bli så? Trots att jag inte träffade Liten gör det ont i hjärtat.



Vilken härlig känsla att mycket roligt väntar med Alvins släktingar. Katter är underbara och nu måste jag krama honom när jag läst detta. Kram till dig också!

2012-04-04 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0