12 veckor

Nu är kattungarna 12 veckor och alla förutom lilla Sten (som inte alls är liten) har flyttat till sina nya hem. Sten trivs dock väldigt bra här hemma och får leva som en del av familjen tills dess att han hittar sitt egna hem. För er som läser det här och kanske är intresserade så är Sten en underbar katt på alla sätt, kelig snygg, bra markeringar och lämpar sig därför för både sällskap och utställning. Han är mysig till tusen! 

Alla de andra har ju fått sina underbara hem som mysiga sällskapskatter. Det är bara lilla Mysan som ska få komma på utställningar och förhoppningsvis få en kull efter sig. :) En söt tjej är hon! Nu börjar det snurra en del i huvudet och jag har redan en del planer på att skaffa en andra kull efter min söta Vera. Hon fick en underbar kull förra året där jag behöll min fina Bell's. En annan flicka är avelshona i Skellefteå, och en hane i Stockholm. Sedan bor en underbar cremepojke hos min faster i Göteborg där han är, precis som lillasyster, underbara sällskapskatter som är älskade till tusen! 
Budda som nu bor i Norrköping med sin nya mamma och pappa + en birmaflicka! 
Budda och pappsen :)
Bittan med sin nya mamma! SE*La Vera Vita's Burberry Brit bor nu i Mölndal och är sällskapskisse :) 
SE*La Vera Vita's Bellino Z bor nu tillsammans med sin nya familj i Malmö! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0