Leveransklara kattungar

Imorgon ska de vaccineras och chippas, sedan är det dags att börja vinka av de små liven... Kommer bli tomt utan mysiga och vilda ulltussar här hemma. Det kommer verkligen inte vara sig likt. Men de kommer ju få nya fantastiska hem och glädja andra med sin underbara karaktär och kelsjuka personligheter! Underbara små birmor! Kommer aldrig kunna leva utan en birma, de är så speciella och fantastiska på alla sätt och vis, finns inte många saker som är negativa med denna vackra ras. Tyvärr har jag inte haft tid att uppdatera bloggen lika mycket som jag önskar, men jag hoppas att jag får bilder och annat roligt att uppdatera med även efter att kattungarna har flyttat. Jag kanske ska göra ett separat mail med bilder på de små katterna i förra kulle, nu när de har växt till sig! Får se vad jag kan skramla fram :) 
Här kommer i alla fall lite bilder på B-barnen! 
 
Sötnosar! Glöm inte att Bernstein Z (Sten) & Bellagio Z (Budda) är till salu fortfarande, så hör med nära och kära om de har ett hem till dessa gossar. De förtjänar verkligen att komma till sina familjer som de får älska och bli älskade av! Jag har även viss möjlighet att förflytta mig och ni kommer långan väg för att hämta. Jag är ju både i Göteborg, Uddevalla, Tanums kommun etc...en hel del lite över allt kan man kort och gott säga. Det spar ju resväg för de som kommer både söder och norr ifrån. 
Nu ska jag kika på fotobok :) och lite utställningar inför hösten. 
 
Många hälsningar Beatriz och barnen :D 
 

Kommentarer
Postat av: ANNELIE

Sötast!

2012-08-15 @ 21:47:51
Postat av: Ingrid Rosengren

Finaste birmabebisarna - tur jag inte har möjlighet att ta en till för de är så snygga pojkarna :)

2012-08-16 @ 20:31:51
URL: http://os2.dlinkddns.com/basecamp.html
Postat av: Inger

Ja, fantastiskt söta är de ju alla. Jag älskar min Alvin Blåsippa. Han är underbar och charmar till alla han möter. I förgår, när vi fortfarande var på husvagnssemester, stannade vi en stund på en rastplats i skaraborg. Alvin var ute, kopplad förstås, medan vi var där. En cyklande man kom till oss, mitt i maten, och frågade massor. Han hade flera katter hemma. Alvins svans skapar uppmärksamhet. Den är ju som en rävsvans och sen har han ju så fina färger i övrigt. Stolt matte!!!!

2012-08-18 @ 18:37:16
Postat av: Marcus

Riktigt söta kattungar du har! :)

Svar: Tack så mycket! Nu är de bara 4 dagar gamla kattungar som ligger här hemma. Men de är så underbara! Tre av fyra ska säljas till sällskap/utställning och en hona stannar troligtvis i avel här hemma. Så spännande att se hur de utvecklas!
Beatriz Amalia Gustafsson

2013-04-01 @ 19:41:37
URL: http://kattannonser.se
Postat av: Alicia

Hej! Är intresserad! Kan du maila mig om de fortfarande finns kvar?

2016-04-14 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0