SE*La Vera Vita's Alvin Blåsippa på Besök :)

Min S*Isprinsessans Vera Silversnö fick 24/4-2011 en kull på fem kattungar. Alvin är en av killarna. Själv har jag helsystern SE*La Vera Vita's Annabelle Gullviva hemma :)
 
 Underbart snygg kille!
 
 
'
 
 
 
 Mor och Son :) 
Min Vackra Vera 
Så min andra fina avelshona, som på bilden är lite klen. Har ju nyligen blivit av med fem fina kattungar :)
 
Roligt att se Alvin som också är min egen uppfödning.En riktigt snygg pojk. Han måste få komma med på utställning, helt klart! 
 
Kram! 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Väldigt vackra bilder! Jag har kopierat dem från FB för något bättre upplösning därifrån. Tacksam om du mailar dem till mig i originalupplösningen i stället. Min Alvin är underbar! Tack.

2012-08-30 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0