Sten är såld!

Nu har Sten äntligen fått ett underbart hem i Västerås! Så mina kattungar fortsätter att sprida ut sig över landet, vilket är underbart roligt! Nu är det alltså dags att leta hane till min vackra Vera som står på tur till att bli mamma för andra gången. Bråttom har jag inte, men dyker något upp så får det bli i nästa löp :) Men först så ska en pappa dyka upp som faller mig i smaken! Någon som har förslag??

Nu är det lugnt här hemma, bara Vera och Bells kvar. Visst, nu så kan ju dessa töserna fara fram och tillbaka igenom huset i en herrans fart emellanåt. Men oftast så strosar de runt och myser och pratar med oss tvåbenta. På fina dagar får de sitta ute i kattgården där de kan busa och sola på det svarta taket på den före detta hundkojan, som numera är ett litet hus med filt, kattlåda och mat. Ett litet katthus på 2kvm som duger utmärkt på sommaren då värmen finns men lite tak över huvudet kan behövas ibland. Planer för framtiden är att ställa dit en lekstuga eller något liknande där vi kan installera värme för vinterhalvåret. Tycker det är mysigt att de kan få ha en stund för sig själva där de kan välja att vara inne eller ute själva oavsett väder. Mysigt för dem att kunna röra på sig och klättra på björkgrenarna som jag skapat ett klätterträd av och balansera på plankor. Ett rum i det fria som är skapat bara för deras skull, och dem älskar det! 
S*Isprinsessans Vera Silvernsö i den välkända "Vera-posen" Höger tass fram! 
Fin tjej, en fantastiskt söt lilasköldpadds tjej :) Nedan är hennes dotter! 
SE*La Vera Vita's Annabelle Gullviva - Min egna uppfödning som i sin tur har fått bebisar, vilka precis har flyttat. Jag har två underbara och vackra katter! Mamma och dotter. Hoppas kunna fortsätta med mina egna uppfödningar. Roligt att visa upp sina egna kombinationer. Annabelle på bilden tror jag kommer bli en riktig snygging när päls och hull kommit tillbaka efter kullen på fem kattungar! 
 
:)(: 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0