Champion!!!

CH S*Isprinsessans Vera Silversnö
 

Min underbara och vackra lilasköldpadda blev champion i helgen. Hon fick alla sina tre CAC i rad på de få utställningar hon varit på. Så i lördags den 9 december blev hon officiellt champion! Under söndagen fick hon sitt första cert CACIB som champion och tävlande i klass 7 ! Inte nog med det, hon blev även nominerad, och det över en Grand International Champion hona! Inte illa Vera! Men har alltid sagt att hon är min vackra Vera! Hon är verkligen vacker, få domare som inte tycker om henne och hennes vackra ögon! 
 
Lilla Bell's är lite tonåring men fick trots allt god kritik. Tror hon ska få bli mamma snart igen, hon har ju trots allt återhämtat sig helt efter förra kullen. Är man birmahona och väger över 4kg är man en rejäl tjej! Det är precis vad hon gör, och så fort hon återhämtat sig efter sin kull på fem busungar. Hon kan vara stolt över sin mamma Vera, och vilken mormor alla fem barnen har! Sedan har Bell's fyra syskon som också kan vara stolta över sin mor! 
 
 
Har precis anmält till utställningen i Mölndal i Februari och håller alla tummarna att jag kommer med. Hade helt förträngt att det var dags att anmäla då jag varit så inställd på helgens utställning och allt omkring. 
Ska försöka lägga upp lite nya bilder på missarna :) 
 
Kramar på er alla!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0