SE*La Vera Vita's Helig Birma <3 Nya bilder

Jag är inte alltid för aktiv med uppdaterandet av bloggen när jag inte har kattungar hemma. En dålig ursäkt för just det här uppehållet råkar faktiskt vara att kamerabatteriet var slut och jag hade varken ork eller lust att söka igenom våra 82Kvm för att hitta laddaren. Det är trots allt 4 månader sedan vi flyttade men ändå är det en hel del saker som inte är där de borde. Sedan är det förundransvärt hur mycket saker man kan få plats med. Flyttade saker från 37-82kvm och ändå lyckades jag fylla trean väl. Sedan skulle min sambo ha in sina saker också och då blev det ännu mindre plats för mig och katterna. Det är ju även så att jag har fjäskat till mig ett helt eget rum till katterna i princip. Där förvaras saker som inte direkt behöver ligga framme + alla katternas prylar. Perfekt! Kattlådor, klösträd alla deras 100leksaker, korgar ... inte nog med det. De har tillgång till en alldeles egen 140cm säng, en loftsäng dessutom. Katter som älskar höjder! Sedan även en mindre 80cm säng på mer vanlig nivå. Så de är inte alls bortskämda. I övrigt har de ju en korg här på skrivbordet och en mysig elementsäng i vardagsrummet. Vill man inte ha dem överallt får man skapa plats där de får lov att vara och inte minst föredrar. Vilken katt ligger på skrivbordet om de kan krypa ned i en mysig, mjuk Burberrymönstrad (mitt favoritmönster) kattsäng!? Det säger sig självt. De undviker även soffan då de har sin elementsäng och även 2 mysiga stolar de brukar gosa ned sig i... Mycket bra tycker jag. Mycket enklare att hålla alla håren borta....Ja de fäller!!!!.....om de håller sig på bestämda platser. 

Men hur mycket de än kan stöka ned, hur mycket de än må sprida ut sig... även om jag ALLTID måste lägga tillrätta mattorna eftersom de små damerna använder dessa som startplattor så de flyger iväg... så skulle jag inte vilja vara utan de små monstren. Med lite tindrande blinkande ögon så kan det nog bli så att jag får behålla en kattunge ur kommande års kullar. Funderar lite på ett foderhem. Har en släkting som nog skulle bli mer än glad om en katt skulle få bosätta sig där. De är så anpassningsbara de små vita tussarna så det kommer fungera hur bra som helst. Ännu bättre när det potentiella foderhemmet är 15minuter bort...

Hoppas ni tycker om bilderna! Många hälsingar från oss! 
Är ni kanske intresserade av en kattunge under nästa år är det bara att säga till. Jag ska snart komma ut
med vilka hanar som gäller. Måste bara helt bestämma mig för vilka färgkombinationer jag föredrar! 
 
KRAMAR
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica Nielsen

Bea, jag tyckte mycket om bilderna! <3 <3 <3

2012-12-14 @ 14:02:05
URL: http://ellekarrs.se
Postat av: Monica Nielsen

Bilderna var underbara! Kram

Svar: Tack <3 :D
Beatriz Amalia Gustafsson

2012-12-14 @ 14:02:48
URL: http://ellekarrs.se
Postat av: Mamma

Vackraste Sessorna!!!!

2012-12-16 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0