5 veckor

Oj.  Nu var det länge sedan jag laddade upp något på bloggen. Det har kommit så mycket ivägen det senaste att det helt enkelt inte blivit av. Hoppas jag bättrar mig nu. Kommer vara i Mollösund en vecka så hoppas jag får tiden över att ladda upp bilder på de små liven som numera är oemotståndligt söta. 
 
Lite uppdatering om kattungarna är att alla har fått sina markeringar var av tre ser ut att ha jätte bra markeringar både fram och bak. Övriga två har en frampil och en vit svanstipp. Men lika gudomligt söta för det och exteriören går inte att klaga på ! Mycket söta små missebarn. 
 
Nu till det alla väntar på. Färska bilder! 
 
 
 
 
 
 
 
Nedan.
1.Be My Hyacinth 
2. Bellino Z
3. Burberry Brit
4. Bellagio Z 
(5. Bernstein Z. Kommer bild senare, han missade kameran ;) ).
Ha de gott gott folk! 
 




Kommentarer
Postat av: ANNELIE

kan inte se bilderna ! Supertrist ju!

2012-07-07 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0