Kattungarna 2 veckor! <3

Kattungarna är nu två veckor och tre dagar gamla. Blir bara sötare och sötare, snabbare och snabbare, mysigare och mysigare. De ser till och med när jag kommer med nappflaskan nu. Ursött! Så har vi en mysstund tillsammans med lite nappis och klappar. De kurrar så sött! Ser ut att bli fina bebbar. Runda huvud på nästan alla fem i dagsläget! Ser lovande ut! De är helt underbara!

Snart hoppas jag kunna använda min egna dator, mac är lite väl komplicerat för mig ;). Men här är ju lite bilder på de små liven i alla fall :) så inte bloggen står i total torka :D
ha de bra så kommer det snart fler fina bilder :p
SE*La Vera Vita's Bernstein Z
SE*La Vera Vita's Burberry Brit
SE*La Vera Vita's Bellino Z
SE*La Vera Vita's Be My Hyacinth
SE*La Vera Vita's Bellagio Z


Kommentarer
Postat av: Annelie

Bara sötare och sötare så sant!

2012-06-13 @ 09:16:09
Postat av: ANNELIE

dom e 4 veckor nu drygt!

2012-06-27 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0