Kattungarna 6 dagar!

De växer så det knakar och färgerna blir allt mer tydliga. Tror att det blir mest blått. Kanske någon blir lila, är inte säkert. Tror faktiskt det blir mest blått, kanske med tabby. En av honorna är padda i alla fall, underbart. Den andra tjejen ser ut att vara utan padda, men är inte hundra. Kanske även hon har fläck på nosspegeln.. det återstår att se :) Spännande de här hur de utvecklar sina färger och markeringar. Sedan se hur de blir i kroppen, hurdant huvud,öron och nos blir. Helt fantastiskt att få följa de smås utveckling! Här kommer lite nya bilder på barnen.
Vilken är din favorit?
Har ni sett, en sköldpaddsnäsa <3

Kanske även detta är en padda, eller så är det bara mitt öga som önskar se det! Får se!
Hoppas ni uppskattar mina bilder. Tycker det är roligt att få dela med mig av mina små mirakels uppväxt! Allt för att fler ska få ta del av hur de utvecklas och har det hemma hos mig sin första tid innan de flyttar!
Ha en trevlig ny start på veckan så ska jag fira att kattungarna fyller 1vecka imorgon! De blir sötare och sötare för varje dag. Snart kommer ögonen och strax därefter kommer det vara små gräddbakelser med blåbärstopping ;) som studsar runt högt och lågt. Fantastiskt!
<3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Underbara bilder på små underbarn! Snar är dom inte lika lätta att fotografera dock!

2012-06-04 @ 08:06:16
Postat av: Ingrid Rosengren

De är så ursöta så visst blir jag sugen på en till. I dagsläget räcker det dock med en Tessla :)

2012-06-04 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0