Trasig Dator

Hej,

Ber om ursäkt att det inte kommit upp några nya inlägg med nya bilder på de nu alldeles bedårande söta små kattungarna. Tyvärr är det på det viset att min dator har ett hårdvarefel vilket för med sig att den går något så fruktansvärt långsamt. Det betyder att jag inte kan ladda upp något via daton eftersom jag knappt kan starta denne. Men kommer förhoppningsvis få fixat den inom kort. Under tiden hoppas jag att jag får låna pojkvännens macbook och skapa inlägg med. Får se om jag klarar av att hantera den bara. Men det återstår att se :)!

Kattungarna växer och är imorgon måndag exakt 2 veckor gamla. De har börjat röra sig lite mera i lådan så jag tog beslutet att flytta ut dem i köket och låta lådan vara öppen så de kan få lov att börja ta små turer om de så önskar. Inga långa turer blir det eftersom jag satt upp kompostgaller som spärrar av. De har bara dryga 1m2 utanför lådan att röra sig på. Men lite mer spännande än enbart en låda under soffan! Det verkar mot alla odds att mamma Bells accepterar den nya boplatsen för de små. Hoppas det fortsätter så. Skönt att slippa vakna mitt i natten av att mamma katt kommer eller lämnar bolådan. Kattungarna sjunger glatt ut sitt misstycker eller glädje!!! De må vara små men de har inte lika små röstresurser!

Nu är det dags att sova och jag hoppas på en lugn natt utan att behöva flytta kattbarn eller liknande. Så ska jag försöka ladda upp bilder på mina små underverk! De är helt fantastiska nu, och de blir bara sötare och sötare!!!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Speciellt den lille med tvättmärkningen på!

2012-06-11 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0