Birmakattungar planeras födas i Juni månad!

Kattungar planeras mellan
Linéahusets Apricot Lykke, SBI e21 & SE*La Vera Vita's Annabelle Gullviva, SBI a





Jag hoppas att min tös kommer i höglöp snart så att hon kan åka iväg på dejt till snygga Lykke hos Ida's Birmor. Går allt som planerat väntar jag att kattungar dimper ned någon gång i Juni-Juli. Tror att det kommer bli fina bebbar med bra bredd och vikt. Som synes så har både mamma och pappa härliga breda huvuden, små öron och snygg look. Jag tror det kan bli en rikgtigt fin kombination!

Nu blir det bara att vänta och se! Jag kommer skriva mer när det börjar hända grejer!!!

Ha de gott i vårregnet!

Kommentarer
Postat av: ANNELIE

Gulliga dom kommer att bli då!

2012-03-18 @ 10:38:54
Postat av: Ingrid Rosengren

Så himla roligt... ses vi på utstälning i Falköping och Alingsås? Jag har anmält Tessla Söndag båda tillfällena och hoppas vara fit for fight tills dess

2012-03-18 @ 14:39:59
URL: http://netizenx.jalbum.net/Photo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0