8 Dagar kvar!

Nu är det bara 8dagar kvar till första dagen som hon eventuellt kan komma att föda på. Är så nyfiken att jag avlider här hemma. Tjock som en boll är hon och det börjar bli svårt för henne att tvätta sig, men lika glad är Bell's för det! Hon har precis lekt jage igenom hela lägenheten med mamma Vera och det var en väldans fart på henne trots den stora magen som gungar framåt tillbaka! Nu har de även börjat sparka, så små rörelser kan man känna från de små liven på insidan. :D
Är så supernyfiken nu. Sedan ska jag iväg på antagningsprov i form av ridprov den 28 maj inför ridlärarutbildningen. Hoppas att de små kottarna redan är födda då så jag slipper oroa mig allt för mycket för den lilla damen. Men annars löser väl det sig också, hoppas dock att de ska vara avklarat så jag i lugnan ro kan överlämna ansvaret till mannen i huset ;) Han ska nog klara av att hålla ett öga på de små liven ;) Hur som helst så har han ju inget val!
Nu är det dags att sova och fortsätta känna på sprattlande bebisar och längta tills de små liven äntligen är här!
Syster Amalia verkar knipa ihop ännu tror jag! Hon ska nog också få några små i dagarna! Sommarkattungar! Underbart!
En hel hög med barn!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Rosengren

Lycka till med såväl de blivande bebisarna som ditt ridprov. Här hemma håller vi alla tummar och klor både jag och Tessla

2012-05-16 @ 15:01:17
URL: http://netizenx.jalbum.net/Photo/
Postat av: Annelie

Lycka till med allt nu min skatt!

2012-05-17 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0