Dag 65... kommer kattungarna nu?

Denna olidliga väntan. Man blir ju nästan galen. Känns som jag skulle vilja gå fram till henne och klämma ut de små. Hoppas att de händer något ikväll/natt. Hennes mage är mjuk och hängig. Det verkar som det är lite sammandragningar på gång också. Så det kan ju inte vara så långt borta. Mina utplacerade bolådor har hon bäddat fin i också. Promenerat runt en del idag, mer än vanligt. Det går även nu att klämma lite mjölk ut tuttarna på henne. Så kan hon inte bara komma igång så att de är födda och friska. Vill inte behöva oroa mig imorgon i Skara!

Kanske svårt att bestämm att NU ska dem ut... men hon kan väl ha lite förståelse hihi. Aja, så är det. Väntan! Får glädja mig med att dem snaaart är här :D 
Jag uppdaterar här så snart något sätter igång...om hon nu vill de vill säga!
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja

2012-05-28 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0