SE*La Vera Vita's

Alla fem växer och mår fint. Får fortfarande stödmata lille Bellagio som ökar sakta i vikt. Han ligger nu på 103g. De övriga ligger där över upp till 118g. Så de mår fint. Alla är pigga, sunda och verkar må super annars. Mamma Bell's sköter jobbet som mamma super. Dock jobbigt att ha med fem småttingar att göra. Jag stödmatar så ofta jag kan och hinner för att underlätta för både mamma och bebbar.

Alla hanarna är till salu, honorna är under utvärdering. Jag kommer se om någon lämpar sig för att stanna i katterit. Så skriv till min mail vid intresser: [email protected]

///Beatriz

Kommentarer
Postat av: Annelie

härligt

2012-06-01 @ 09:05:13
Postat av: Pernilla Holmberg

Hej Beatriz!

Grattis till fem fantastiskt fina kattungar! De ser så fina och välmående ut! Tänk att det blev fem stycken denna gång också! Mamma katt är ju också så fin! Vem är pappa till de små underverken??

Själva har vi en riktigt gosig kull som snart ska flytta, känns så ledsamt att lämna dem, men de får fina hem!

Lycka till med bebbarna!

Pernilla på Stensereds

2012-06-02 @ 09:13:38
URL: http://www.stensereds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0