Bebisarna växer <3

Trött mamma Bells <3 min älskling :) 
Bebisarna växer och de börjar öppna ögonen, man kan bara se tendenser på att ögonen ska öppna sig visserligen. Det förutom på Candid som snart har helt öppna ögon, duktig grabb! De är så underbart söta att jag vill smaska i mig alla fyra! De är så söta och charmiga! Mamma Bells tar väl hand om de små och är mestadels ganska trött men har faktiskt börjat busa lite med Xindra! Bara bra det för Xindra har full fart mestadels hela tiden. Leka är livet! 
Troligtvis är tre av fyra bruna? Men Castella är jag inte säker på än. Tur att det inte är någon brådska! Färgerna blir ju tydligare hela tiden :) Dem är små praliner hela högen <3 
SE*La Vera Vita's Castella - Hona. Ser ut att bli blå ..eller choklad kanske?
 


SE*La Vera Vita's Casall - Hane. Brun grabb 


SE*La Vera Vita's Candid - Hane. Även han brunmaskad


SE*La Vera Vita's Cossette - Hona, brunmaskad 
Minikilar på minikatt <3 söt tjej :) 

Mina söta barn växer här hemma och snart ser ju alla. När de får ögon blir de ju "riktiga" katter som kan se och utforska världen :) 
 
Ha de gott <3 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Pussa dom söta små tassarna från mig!!!!
Gud så söta!

2013-04-07 @ 17:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0