Kattungarna 12 dagar!

Nu är kattungarna 12 dagar gamla och de är så otroligt söta "mina" bebisar. Jag har dock börjat gilla Castella mer än Cossette ...hm Tror kanske det blir en choklad i familjen...eller? Svårt det här! Det är roligt att det redan finns intresse på kattungarna och allt jag hoppas är ju att de ska få underbara hem där de skäms bort bara hälften så mycket som de gör här hos mig. Mina katter är ju mina barn! :) 

Idag är det en underbar dag här i Göteborg. Solen skiner och jag, Sandra och lilla britt-tösen Xindra satte oss i solen en timma och njöt. Xindra tyckte det var läskigt och var väldigt missnöjd tills hon kom på den fantastiska lösningen. Krypa in innanför jackan! Så där låg hon medan jag solade, hon sov och jag såg väl lagom gravid ut! Men mysigt hade vi det. Hon somnade så gott att hon låg där innanför jackan på rygg och snarkade ;) 

 
Nu dagsfärska bilder på knoddarna!!!! 
 
SE*La Vera Vita's Castella-  Hona, SBI b 
 
 
 
 
 
SE*La Vera Vita's Casall- Hane, SBI n (Han kan inte ha munnen stängd, det är bara så! ) :D 
 
 
 
 
SE*La Vera Vita's Candid- Hane, SBI n
 
 
 
 
SE*La Vera Vita's Cossette- Hona, SBI n
 
Det var inte Cossettes bästa fotodag idag. Hon hade ingen lust. Bad hair day kanske? Men så söt hon är
och jätte fina och tydliga sockor och kilar har hon :) Fina är alla mina mysbarn! 
 

Hoppas ni alla får njuta av solen nu! 
 
Kramar från mig, Dan och alla de fyrbenta! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin Green

Det märks att Alva fått/får mkt kärlek.. Så underbar som hon är. Är mammas och pappas älskade gullunge.

2013-04-10 @ 18:49:13
Postat av: Annelie

Dom ser ut att bli riktigt läckra! Igen en lyckad kull förhoppningsvis!

2013-04-11 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0