Kattungarna 6 dagar

Nu är kattungarna 6 dagra gamla och färg och teckning syns mer och mer. Än vill jag dock inte säga med säkerhet vad det blir för färger men har mina misstankar. Det ser även ut att bli fina sockor och kilar än så länge, men det syns bättre när deras fäger blir starkare. De blir allt mer livliga och ålar omkring inne i bolådan alla fyra. De går upp i vikt och verkar må bra. :) Imorgon fyller de små krabraterna 1 vecka! nu lite bilder! 
 
Som det ser ut nu tror jag faktiskt att det blir Cossette som stannar i katteriet. Hon ser ut att bli brunmaskad, vilket jag önskar. + att hon har fina markeringar som det går att se nu. Hon verkar utvecklas fint så vi hoppas den tjejen. Inte bestämt mig till 100%. Jag kan ju alltid ändra mig ;) Grabbarna utvecklas också fint, Casall ser också ut att ha fina markeringar medan Castella och Candid är lite ljusare, så vi får vänta några dagar till. :) 
 
Snart är det helg, en dag kvar så! 
Tjingeling
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så himla snuttiga dom e!

2013-04-04 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0