....och min brittiska korthår <3

Xindra, min lilla tös blir 4 månader imorgon onsdag. Hon växer så det knakar och allting växer lite huller om buller. Men söt är ju kickan i alla fall. Sedan börjar hon även vänja sig vid att det är små kattungar här hemma. Men dem är ju ÄCKLIGA! <3 Kanske hon vågar sig på att leka med de små när de blir äldre, för bus det finns det gott om hos denna lilla fröken! 
 
På tal om kattungar! kika gärna in på www.beatrizbirmor.n.nu för information om bebisarna, bilder på mamma och pappa till kullen och annat som kretsar kring min uppfödning. Inte minst så finns det även kontaktinformation på hemsidan !


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snuttan vad jag längtar att få pussa på den lilla svarta tassen hihi

2013-04-03 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0