Ny katt i familjen

Nu har jag äntligen hittat en tjej jag letat länge efter. Jag har hittat en svartsilvertabby - Brittiskt korthår. Har alltid, sedan jag var liten älskat den färgen och tyckt dessa katter är otroligt vackra!      
 
Så nu kommer hon flytta hem till mig och Dan den 2a Mars :). Tro inte jag kommer sluta med mina birmor. Dem ligger varmt om hjärtat. Men tycker det är spännande att kombinera mina vackra vita birmor med lite ny färg och form här hemma. Kommer bli så roligt, det är även en helt ny kategori som dessa katter ingår i så de kommer inte ens att konkurera mot varandra, så det kan ju inte bli bättre. 
Längtar så på att få hämta henne, sedan längtar jag även till Bell's får sina småttingar. Framför allt önskar jag kunna se tecken på att hon faktiskt är dräkig. Mer fysiska tecken... personligheten är ju inte den samma så hon är troligtvis dräktig, men det är för tidigt att säga eftersom det inte går att se något på fröken än. Äter mängder det gör hon i alla fall. Så de e ett gott tecken. 
Nu kommer snart min andra hälft hem och då ska det mysas till. Både en vecka med kalas för kusinen och alla hjärtans dag. Kommer bli en bra vecka hoppas jag. Rida ska jag också göra, fina lilla Mozart. Mycket som händer i veckan. Inte bara jobb utan även annat. Mestadels bara roliga saker så det är ju inga problem. 
Hoppas jag snart kan bjuda på fler bilder av den nya lilla prinsessans som kommer riva vårat hem under sina busigaste månader. :) Så snart hon landat hemma i lägenheten kommer kameran gå varm. Vid det laget ska jag nog kunna säga med säkerhet om Bell's är dräktig eller inte. Det här blir helt klart en händelserik vår. Helt underbart. Jag måra vara en "Crazy Cat Lady" men jag älskar det! <3
 Hoppas ni alla har haft en underbar vecka, trevlig helg och jag önskar er alla en härlig kommande vecka också! Nu så säger jag god natt för idag! 
             

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sååå ljuvligt söt! Hoppas hon kommer va snäll mot Sessorna också!

2013-02-10 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0