Röda sidenband

Bells kom med ett rött gammalt sidenband för och leka när jag satt här vi datorn och jag var ju bara tvungen att fotografera de små. En liten inspirationskick. Söta små prinsessor. Och inte nog med det, nu väntar ett år med kattungar igen. Helt underbart verkligen, små söta ulliga vita kattungar! 


 Tungan hade nästan ramlat ut

 
 Söt Bells 
 

 Bell's försöker ta tillbaka snöret..hon är ju självklart starkast i världen med sina 4,5kg..om hon inte till och med väger mer..

Vera kan allt också busa hon. Dockan <3 


Utan tvekan världens vackraste Vera 

Nu kör vi igång en ny vecka och hoppas att den blir lite mer givande för min del. Hoppas alla får en fin vecka och att ni också har haft en bra start på året! 
 
 
tjingeling 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina fina sessor och Du är vackrast!

2013-01-14 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0