SE*La Vera Vita's väntar kattungar igen!

Fina Annabelle som förhoppningsvis väntar kattungar med vackra Mille! 
Hon är rätt söt fast än hon inte är i toppskick för sig själv. Hon har massa mer päls att komma med och även starkare och mer utbredd mask, men så blir det när hormonerna sätter spel på allt. När man är 2 år och super fertil så är kanske inte det hela världen heller <3 
Vacka CH S*Isprinsessans Vera Silversnö
Hon står på tur för parning i Trollhättan om allt går enligt planerna. Det vet man trots allt inte.
Han är en ung herre så får se om grabben vet hur han ska bete sig med en fin dam! 
Velis <3
Hon skulle behöva bestämma träff med borsten lite oftare... men det är mitt fel, hon fullkomligt avgudar borsten. Men hon är så fin min flicka! 
Sköldpaddsnos. En liten liten fläck kan man urskilja, men jag förstår domarna. Det är inte direkt uppenbart
bara genom att se på masken i ansiktet. Däremot är öronen och bakbenen jätte flammiga i lila å creme, och
så hennes underbara cremesvans som jag älskar! 
Ny matta måste man både rulla sig på och sätta klorna i så att det luktar Vera, det är faktiskt viktigt! 
Nu är det ju denna långa väntan på att få fler täcken på en dräktighet. Jag tror i och för sig att något är på gång. Jag lever med mina katter sida vid sida hela dagarna och känner igen deras personligheter till punkt och pricka och hon beter sig på precis samma sätt som hon gjorde vid förra dräktigheten, inte alls något som liknar hennes vanliga beteende eller de beteende hon har under eller efter löp. Utan det är något helt annat. Dock så kan jag inte garantera att det inte är en skendräktighet, men något är i alla fall på gång i hennes kropp. Nöjd, kelig och sällskaplig är hon till tusen. Mat får hon i mängder nu, våtfoder som smakar mums så hon får igång aptitet och även får i sig vätska så hon mår bra. Ställer fram ett glas med vatten till de små ibland, roligare att dricka då ;) 

I övrigt har jag i princip helt gått över från royal canin till James Wellbeloved vad gäller foder för tjejerna. Känns som det fodret innehåller mindre konstigheter och mer vettiga ingredienser. Inget som jag fick pluspoäng för först men nu äter de bra båda två. 
Nu får jag bara vänta å vänta på tecken... Jag ska uppdatera så gott jag kan under hela dräktigheten, sedan när det kommer småttingar kommer kameran gå varm det kan ni lita på! 
Hoppas alla har de gott i vinterkylan! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica Nielsen

Fina bilder på tjejerna.
Ska bli spännande med nya kattungar!
Kramiz

2013-01-27 @ 20:31:28
URL: http://ellekarr.se
Postat av: Mamma

Håller alla tummar o tassar!!!

2013-01-27 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0