Helig Birma Kattungar 10 veckor

Kattungarna fyller 10 veckor imorgon! Herregud vad tiden går, hinner inte med! Men söta som socker är de! Dock kommer jag få sälja även Cossan på grund av ett litet skönhetsfel. Men vad gör väl det för det kommer fler chanser. Bells är bara 2 år gammal och kan säkert ge mig en bunt fantastiska bebisar till i framtiden. Världen är full av söta katter så jag tror jag blir galen. Förhoppningsvis hittar jag och sambon ett litet hus inom en snar framtid, då är jag inte låst till max 3 katter ...Vill verkligen kunna ha det som jag har det nu med både birmor och britter hemma. Två raser jag fullständigt älskar. När juni är slut och juli anländer är jag ledig från jobb och måsten, då får jag och missarna spendera mera tid i Mollösund så katterna får komma ut lite i kattgården som de brukar älska! Skönt för dem med lite luft. Just nu är alla lyckliga då de är 6st som har varandra att busa med! Söta söta bebisar! 
 
 
Underbara troll <3 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Snuttebäbisar

2013-06-07 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0