4 Dagar kvar...

Nu är det bara 4 dagar kvar innan de förväntas komma. Jag längtar så jag dör nästan. Bell's verkar också tycka det ska vara dags nu. Jobbigt att gå runt med en stor mage hela dagarna. Märks att hon e busig men inte riktigt orkar lala runt med tjocka magen. Den är ju i alla fall rakad och klar så de små kan hitta tuttarna lätt. Magen är spänd och det verkar som de börjar bli dags för lite mjölk i tuttarna snart. Så nu får jag försöka ha tålamod och inte stressa upp mig över att vara borta 3 timmar mitt på dagen. För hon kommer garanterat inte föda just då. Sedan kommer Dan på onsdag kväll och kan därmed hjälpa mig att hålla koll på henne om jag inte är hemma. Så det här ska nog gå fint. Ska försöka läsa av alla möjliga symptom så jag vet när de e dags. Dan får få en snabbkurs i hur man är barnmorska åt en katt ;) Det här ska gå bra, Bells är ju så duktig :) 
Nedan är bilder på Bells, Annabelle Gullviva, och hennes kullsyskon som föddes 2011-04-24. Dem fyller snart 2 år i kullen! Så snabbt tiden går :) De är alla fem underbara goa och JÄTTE vackra birmor. Stolt "mamma" är jag till både den kullen och Bells första kull som föddes 2012-05-28 <3 Inga katter att skämmas för där inte :D 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

2 honor och 3 hanar e min gissning! Hoppas allt går bra nu! Kram

2013-03-25 @ 14:08:38
Postat av: inger

Kattmammor brukar ju vara bra på detta. Det kommer säkert att gå bra. Om något strular, är du rätt person då också. Lycka till önskar brorsan Alvin.

2013-03-25 @ 17:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0