Denna Väntan.....

Här väntar och väntar jag. Jag vill ju att det ska komma bebisar nu. Men snart är det äntligen dags, inte ens en vecka kvar och jag börjar ha allt förberett hemma. Ska bara försöka samla allt jag behöver på samma plats så att jag kan placera mig där lilla fröken bestämmer sig för att föda. Hon har trots allt hållt sig till sovrummet det senaste så hoppas att hon väljer att vara där. Det vore mest praktiskt helt enkelt. Torsdag är det ju tänkt, men får se vad som händer. Det kan ju egentligen hända när som från och med söndag. Än så har hon inte direkt börjat bädda. Mest kollat på lite alternativ här och var. Så får ju vänta på andra symptom under veckan. Ska ta tempen på henne idag så jag har koll på hennes normaltemperatur så jag vet om den dippar en grad eller inte när det närmar sig. 

Än så länge är det bara att vänta. Hon är lite keligare än vanligt men annars inga tecken på att det är nära. Det bästa vore ju om hon födde på torsdag som det är tänkt. :) Men vad jag vill att tiden ska gå :D 
En bild på min Annabelle när hon var bebis. :) Nu ska hon ha sin andra kull :D 
trevlig helg alla :D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0