En vecka kvar...

SNART kommer kattungarna. Det är nästa torsdag som de förväntas komma. Den 28 Mars alltså. Så nu är det verkligen inte lång tid kvar. Bells har sökt sig under soffan några gånger..suck!... jag som trodde att tjocka Bells inte kunde komma under den, men så fel jag hade. Hoppas jag kan övertala henna att ligga någon annan stans. Helst vill jag ha henne i sovrummet så jag kan ha lite koll på henne innan och under födseln och kattungarnas första tid. Men det är väl mycket begärt kanske.. Dessa flickor råkar ha en intensiv egen vilja när det gäller boplats för kattungarna. Så får se om jag tvunget får ha dem under soffan igen......Det blir ett väldans ålande om hon ska ha dem där :P Men det gick ju sist så det ska väl gå nu med :) Bara Bellsan är nöjd så. 
En hane från Bells förra kull i Maj förra året. :) Nu ska vi ha minst lika söte bebisar :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så fina dom va allihopa!!!

2013-03-21 @ 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0