Räknar ned dagarna...

 
Snart kommer kattungarna. Drygt 21 dagar kvar bara! Längtar så galet mycket. Bells är tjock som en boll och jag måste börja köpa hem lite prylar så som mjölkersättnig exempelvis. Tror i övrigt att jag har det mesta hemma. Ska bara bädda lite alternativa födelseplatser åt henne. Hoppas ju att hon väljer sovrummet så jag kan ha koll på henne och kattungarna de första veckorna. Skulle de behöva stödmatas eller något likande är de ju skönt att inte behöva springa omkring allt för mycket. 
Lillan börjar trvias bra här hemma och fungerar bättre och bättre med de andra. Damen Vera är fortfarande väldigt kritisk. Hon ska leka men samtidigt vara grinig.. Men det är Vera vi pratar om. Lilla primadonnan. Bell's kunde inte bry sig mindre. Hon tycker mest Lillan är rolig att titta på, men med en mage på 2 ton så förstår jag att hon inte springer runt. Hon äter och sover mest och det är väl bra det. Då tar hon det lugnt och bebisarna växer förhoppningsvis väl inne i magen. :) 
 Natti natt nu ska jag göra mig iordning för sängen. Imorgon är en ny dag !!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vackraste Vera!!!

2013-03-08 @ 08:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0