SE*La Vera Vita's Helig Birma & Brittiskt Korthår

Nu har äntligen vår lilla britt-tjej kommit hem. Lite försiktig av sig är hon, men kanske inte konstigt när allt är så nytt. Hon har ätit, gått på lådan och sover nu framför mig vid datorn. Varit en lång och lite kuslig resa från Södertälje hela vägen till Göteborg. Mötet med de andra två gick bra, de nosade snällt och det var knappt några ljud som kom alls från någon av de tre. Det är ett gott tecken och de är säkert bra vänner snart. 
 
Lillan är redan lugnare så tror nog hon kommer känna sig hemma snart. Idag blev det bara två bilder i en korg, kameran får gå varm imorgon istället. Nu får hon vila och bara vara så hon känner sig trygg. Men gud så söt hon är! Så mer bilder kommer, det lovar jag! 
 
Själv är jag trött efter all körning så nu blir det sängen som kallar. Så för idag får ni nöja er med de få bilder jag tagit. Bilder på min Velis och Bells också såklart. Söta Bellan som börjar få "gravidmage" Nu är det ca 27-28 dagar till de kommer bebisar. Det är snart! Men ändå en månad fram nästan. Mer än en bebis lär det bli, för både rund mage har hon och tung har hon redan blivit med. Kanske vi får en ny fempoängare?! Det vore ju helt fantastiskt! Men dagen när de bestämmer sig för att titta fram blir det betydligt enklare att räkna! 
S*Björkkullens Silver Xindra - Svartsilvertabby & Grönögd 
 
Runda Bellan 
Vackra Vera som snart blir mormor igen! <3 
 
 
Ha en trevlig kväll! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mammas sessor!!!!!

2013-03-02 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0