SE*La Vera Vita's

Nu börjar den lite rädda bebisen bli mer blyg... Jag är ju tydligen inte så farlig som jag ser ut. Så nu vågar hon leka som en dåre och älskar när jag är nära. Men fortfarande lite fundersam. Men för att bara ha varit hemma i snart 2 dagar så gör hon otroliga framsteg. Fotat lite mer såklart, och så himla söt hon är. En liten docka verkligen! 
Bell's mage bara växer varje dag, man kan till och med börja känna de små inne i magen. Det är inte långt kvar nu! Hon är seg och hungrig. Ska bli spännande att se vad det kommer fram för något ur den stora magen :D Så spännande!!!!! Kan inte vänta, längtar såååååå. Och så många bilder de kommer komma på bloggen! Bebisnoja ska de vara ! 
Nu lite bilder på Xindra! 
 
Jag önnskar er alla en trevlig vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0